sobota, 22 września 2012

Wczoraj i dziś


Witam na Blogu. Dziś chciałem trochę powspominać i przygotowałem kilka starych zdjęć by porównać ile pracy zostało włożone, ale również by zobaczyć jak zmienił się Hostel. Jak trafiłem na Misję dwa lata temu i powiedziano mi że gdy skończę terapię to zamieszkam na Hostelu, to się śmiałem że ten dom się rozleci, ale gdy przyjechałem w styczniu 2011r.  na przepustkę to nie mogłem uwierzyć że to ten sam Hostel. Od tego czasu zaszły jeszcze większe zmiany i dziś wspólnie je możemy porównać. Oto kilka zdjęć. A więcej zdjęć na stronie internetowej Misji : http://nnbielawa.com/component/joomgallery/?func=viewcategory&catid=155

kiedyś
dziś


kiedyś 
stołówka 

kuchnia                                         
kiedyś                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz